Bru 2 yaşında bir kızım var, duruma tamamen hakimim. Kızıma hamileyken doktor doktor gezdim, genelde evet erkek bebeklerde görülen bir olay. Korkulacak birşey yok. Gitmediğim doktor kalmadı. Perinatoloji diye bir bölüme yönlendirme yaptılar özele gidiyordum devlette varmış bu cihaz çok detaylı görüyor böbreği. Neler dediler ettiler ama varya yok aldırın down sendromu var falan çok zor günler geçirdim. En son bir doktora gittim ve rahatladım. Birtanesi öndeydi böbreğin karnından sıvı aldırma çok zararlı kabul etme sakın demişti. İyiki de dinlemişim. Dua ettim bol bol doğuma kadar biri öndeydi. Doktor doğumdan sonra düzelicek emin ol dedi. Ve düzeldi, Allah dualarımı kabul etti şükür. Doğum yaptım ilk sorduğum şey kızımın böbreği ne dırumda olmuştu. Şükür hiç bir problemimiz yok. Kendini strese sokma, internetten şeyler okuma inan psikolojik bozuyor yazılar.