Boncuk34 Kızlar gebeliği adet gününden sonra mı hesaplamalıyım kaç haftalık olduğumuzuyoksa ben çatlatma iğnesi yaptrdım 20 gün önce ona göre mi hesaplamalıyım 🤷♀️
Duy_gu Boncuk34 bu uygulama son adet günü hesaplıyor ama ben yumurtlama gününden. Hesaplamıstım oda tutmadı hastanede doktor bebeği görünce kendi ölçtü kaç haftalık olduğunı
Boncuk34 Duy_gu bana acildeki doktor beta değerime göre 2 yada en fazla 3 haftalık dedi benim hesaplamama göre de 20 günlük bu uygulama göre de 4 hafta 4 günlük hangisine göre kontrole gideyim bilemiyorum
Pamukveannesi4615- Son adet tarihinizden hesaplıyorsunuz ama doktorunuz size ne zaman tahmini döllendiğini söylüyor zaten ☺️
Duy_gu Boncuk34 sen doktorun dediğine göre hesapla zatn doktor bebeği görünce ölçüyor canım 7 veya 8 inci haftalarda
Seymanurgun Boncuk34 beta degeri geniş kapsamlı bir değer haftalık için ben ilk öğrendiğimden beri bu uygulamaya göre gittim ve sasmadi. Zaten kese falan gozuktukten sonra doktor net birsey söylüyor o haftaya göre hareket ediyorsunuz 😊
Boncuk34 Seymanurgun ben bu uygulamak ya göre bu Cuma günü gidebilirim galiba 5 haftalıktı oluyoruz adet gününden hesaplayınca erken olur mu peki 5 haftalıkken gitmek