26 dan beri bu durumu yaşıyordum kandan sonra kahverngiye dönüyor aslada geçmiyordu bebek falan iyi dedikleri için yarışı reddetiyordum bu sefer çok korktuk isiyiz şimdi ikinci ciğer gelistirici yapıldı antibiyotikler işte ikişerli serumlar aldım sabaha kadar her iki saate bir nst için geliyorlar bı surumuz yok şükürler olsun bugün taburcu olurum insallah