Dilekcnkn Deletedmom93428 Hipp combiotic diyorlar burada gaz için duymamıştım ama anne sütüne yakın mama olarak hipp demişti amcamda bana eczanede çalışıyor kendisi 😊
Mayraaa Deletedmom93428 anne sütüne yakinmi bilmiyorum arastirmak lazim yigenim icin sma kullaniyoruz gaz yapmıyor ama istahı çok açık
Halimea Deletedmom93428 ben ilk 3 ay ogluma aptamil veriyodum aşırı derecede kusuyodu doktorum mamasını degiştir dedi kusması falan durdu bide kilo artısıda oldu 1.5 yasına kadarda bebelac devam etim 🤗
Merkun Deletedmom93428 hipp combiotik tek geçerim en temiz içerikli ve anne sütüne en yakın olan 3 mamadan biri birkere olsun ne gaz nede kabızlık yaşadık. 4 aylık olduk doğdumuz günden beri kullanıyoruz
mucizem09_ Deletedmom93428 bebrgin yapisina gore sanirim ben aptamil kullaniyorum ek olarak gayet guzel geliyor gaz sorunumuz pek olmadi 1 ay 1 gunluk
Nurunannesiii12 Deletedmom93428 kesinlikle.hippp Yakınım.ondan aldı gaz yapmıyor ve severek içiyor bende aldım yenidoğan olanından 1 numarası ni.doguma az kaldı .diger mamalar cok gaz yapiyor bilmeyen yoktur..
Hatcik2000 Deletedmom93428 cnm ya bnde sana bişey sorcam😄kızım 1 aylık oldu aşı oldu bugün kilosu 5 kilo iyimi kilosu yoksa az mı bana az gibi geldi
Su123 Deletedmom93428 biz hepsini denedik en gaz yapmayan mama bebelac onu kullanıyoruz şuan memnunum
Gonul_enes Deletedmom93428 ben hipp kullaniyorum 3 numarama memnunum,ama anne sutune en yakin golden guat diye biliyorum, 2 numarama onu kullanmistim
milayerli Deletedmom93428 her bebek farklı maalesef deneyerek öğreneceksiniz benim kızımda aptamil hiç gaz yapmadı sma verdim gaz yaptı. Arkadaşımın bebeğine de tam tersi oldu 🤷🏼♀️