Fadikb seda60 11+4 de kızım olacağını öğrendim 🥰 göstermesine bağlı canım . Kuzenim 18. Haftada öğrendi bi arkadaşım 16. Haftada öğrendi .
Yavrucuk07 seda60 inşallah 🙂zaten tahminde bulunur doktorun, kesin söylemez, belli olmaz ise 1 ay daha bekleyecen ozaman kesinleşir zaten
seda60 Sermec27 amin inşallah Rabbim sabır versin inşallah sağ Salim evladınızı kucağınıza alırsınız 🤲🥰
2anneoluyorum seda60 şuan 10 haftalık hamileyim ilk çocuğum erkeksi 12 haftalikdi öğrendim şuan nasi olcak bilmiyorum heycanla bekliyorum Sağlıklı olsunda 🥰