fatma-kpnk Bu hastanede olan doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum.Memnun kaldığınız doktor varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 💜
gamzosgamzos fatma-kpnk ben röyale hanıma gidiyorum suanlık memnunum bir skıntı yaşamadım guzel bilgilendirdi tatlı dilli abla gibi yaklasan bir doktor daha 2 kere gittim ama tabi ilerde bir sıkıntı yasarmiyim bilmiyorum