BuseArac 18. Haftam da oldum şükür hiç birseyimiz yok. Bebeğim de gayet iyi hareketli. 1 hafta sonra kontrole gittim, hiçbir sıkıntı olmadı. 20. Haftadayim yarın da tetenoz aşısını olacam. Hamile ve bebek ölümünü çok duydum. Bu zamana kadar kendimi hep korudum hiç corona olmadım. Ailem de olmadı. Kızım okula başladı, Ürgüp te oturuyorum eşim turizmci. Hergun değişik turistlerle ve çalışanlarla çalışıyor. Riske atmak istemedim bebeğimi ve kendimi, ani bir kararla oldum. Çok korktum çok araştırdım. İkilemde kaldım hep. Ama şimdi iyi ki olmuşum diyorum. Virüs gelse bile hafif atlatırım en azından. 2 hafta sonra da bir sıkıntı çıkmazsa, 2. Aşımı olacam.