Olich ben çok araştırdım doktor konusunda yeniyiz burda interntten her 5 kişiden 4 ü Ali Fuat şengörü önermiş . İyikide ona gitmişim çok memnun kaldım oda muayenede herşeyi açıklıyor soru sormaya gerek bile kalmıyor çoğu zaman soru sorduğunda da çok güzel açıklayıcı bir şekilde anlatıyor insanın içini rahatlatıyor yani . Zaten gittiğim hastanenin vitalenin sahibiymiş