Ben bebeğim antikorlu doğması için oldum, 35.hafta da oldum, 38. Haftada 2. Dozu olucam. Delta variantı yeni doğanları da hasta ediyormuş, etrafımızda okula işe giden çok yakınlarımız var illa ki gelecekler bebeği görmeye. Bebeğimin korunması için oldum