minikkusummm Kizlar 25 haftalik hamileyim son zamanlarda omuzlarim cok agriyor. Yastiktan mi hamilelikle mi alakali anlamadim. Bilen yasayan varmi acaba?
dakpinar- minikkusummm ben 25+3 üm herhangi bir ağrım yok, ama omuz ağrısı bazen yastıktan yataktan da oluyor ve ya üşütürseniz de oluyor benim o şekilde olur hep 🥰
Yenianneadayii minikkusummm ya benimde çok ağrıyor yastığım çok alçak ondan olabilir mi diyorum bende
minikkusummm Yenianneadayii dakpinar- Bilmiyorumki Internette baktim biraz hamilelikte sinir sikismasi olabilir masaj yapin falan yaziyor ama yastikta olabilir tabi 🤷🏻♀️