Kızlar 37 haftalık gebeyim en son geçen hafta gittim doktor herşeyin yolunda olduğunu söylemişti bugün geldim bana 34 haftalık olduğunu söyledi hemen seni bugün doğuma almamız gerektiğini söyledi. Bugün doğurursam küveZealırlar mı acaba ya da bi sıkıntı çıkar mı ? Çok endişeliyim korkuyorum