sultanakyol biontech aşısını kaçıncı haftada oldunuz bilgi alabilirmiyim doktorunuz kaçıncı haftayı öneriyor lütfen cevap ?
dnzhtc01 sultanakyol 12.haftandan sonra vurdurabilirsin dedi doktorum 14. Haftamda iş yerimden dolayı zorunlu kılındı vurdurdum çok şükür bi sorun olmadı
elftrndmrci sultanakyol doktorum 12. Haftadan sonra bana bıraktı. Ama detaylı ultrasondaki doktor burdan çık aşını ol dedi cumartesi günü 22+2 de oldum bende. Allaha şükür sadece 1 gün kolumağrıdı, başka bişey olmadı
Deletedmom_33 sultanakyol 17+0 da oldum doktorum 12. Haftayı geçtin olabilirsin dedi aynı gün muayene sonrası gittim oldum 2 gün kol ağrım oldu geçti
Hasrt02 sultanakyol ben bugün oldum biontech.. doktorum ikinci tirmester donenimde öneriyor..24+3 günlüğüm..