Kızlar bir sorum olucak.. Benim geçen hafta çarşamba günü beta 539 çıktı sonrasında cuma günü tekrar verdim 1223 çıktı ve kese görünmemişti.
En son bu hafta çarşamba kan verdim 3600 çıktı. Sağlık ocağındaki doktor kadın doğumcuya bi git tekrar hani şuan sağlıklı bir gebelik var diyemem beta az artmış dedi.. Sizce dış gebelik olabilir mi? Doktora gidicem kesin ama böyle bir durumu yaşıyan var mı sormak istedim