Demett- Merhaba 8 haftalığız ve 12. Haftamta ikili test yaptıracağım. Hem görüntüleme hemde kan testi mi yaptırdınız ? Ve nerede yaptırdınız 😇
Defne74 Demett- aynen ikisinide devletle yapıyolar önce ultrasonla bakılıyo sonra kan veriyosun cnm bi haftaya çıkıyo ama 3 hafta sonra gel dwniliyo bizde
hsqldnbebeqm Evet. Devlet hastanesinde. Ultrasonla kontrol ediyor. Sonra kan tahlili istiyor. Sonuçlar da 1 haftaya çıkıyor.
Demett- hsqldnbebeqm Defne74 Ben normalde özel hastaneye gidiyorum kontrollerime oradaki doktorum istedi bende devlet Hastanesi’nde yaptıracağım da önce kadın doğum bölümüne mi randevu aldınız oradaki doktor mu yönlendirme yaptı. Ultrason da ölçüm falan yapılıyormuş galiba
Defne74 Demett- tmm ama özel hastanedede yapılıyo diye biliyorum ikili test sadece kan ve ultrasona bakılıyo deblette de kadın doguma gidebilirsiniz orası yönlendirir sizi
Demett- Defne74 evet özelde de yapılıyor ama çok yüksek fiyatlar istiyorlar o yüzden devlette yaptırmak istedim canım
hsqldnbebeqm hsqldnbebeqm ekstra bişey yok aslımda dediğiniz gibi ultrasonla bakıp ölçüm yapıyor ordan kan almaya gönderiyor. ☺️