melekyigit Hanimlar hangi bez markasını tercih ediceksiniz bebeğiniz için Prima Premium Care’ın dusunen varmi aranızda
cidolila melekyigit sleepy aldım bakalım memnun kalırsam devam kalmazsam prima yada molfix düşünüyorum
cidolila Alyam77777 süpper bende inşallah memnun kalırım az aldım 2 numarasını oda bebiş kilosu 3kiloyu geçtiği için ona görede devam ederim
Dilekcnkn melekyigit İki oğlumda da prima kullandım yine prima aldım ilk başlarda premium care olarak kullandım sonra aktif bebeğe geçtim 😊
melissannesi melekyigit bu arada çok sleepy yazan olmuş bize hiç yaramadı çok pişik yaptı oldugu hibi paketi başkasına hediye ettim☺️ alerjik çocuklarda sleeyp yaramıyo
Milkshakee melissannesi herkeste aynı etki olmuyor ablam 3 yıldır kullanıyor sorun yok😊 birkaç arkadaşım daha kullanıyor. Bünyeden bünyeye fark ediyordur😊
Gizemin-minnakI @melekyigit bende prima premium care düşünüyorum . En azından 3 4 ay bunu kullanıp sonra duruma göre molfıxe ve ya normal prımaya geçebiliriz .
cidolila Alyam77777 bende direk 2 den aldım bir paket 3 kilo şuan bebegim doğana kadar da biraz daha olur 3 6 kilo 2 numara daha mantıklı geldi ama büyükmü gelir bilemedim 🤷♀️
Kumru_ melekyigitilk oğlumda sleepy natural kullandım. Hâlâ kullanıyoruz 😄Çok memnunum. İkinci oğluma da kullanicam