Bebeğim 6 hafta+2 kalp atışı duyulmadı ve ilk doktorum bebeğinizin durumu riskli umutlanmayın yüzde doksan sağlıksız bir gebelik geçiriyorsunuz dedi kanama alanı görüyorm dedi. Bende aynı gün başka doktora gittim tam aksine kalp atışı için daha erken olduğunu herşeyin normal ilerlediğini söyledi hangisine güveneceğimi bilemedim. Başına gelen var mıdır