Mom87897 Merhaba kızlar, ben 14+5 haftalık hamileyim. 12 haftaya kadar folik asit kullandım. Sonrasında ferro sanol verdi doktorum. Ama içemiyorum midemi çok bulandırıyor. İlk gebeliğimde 5. Ayda başlamıştık demir ilacına. Bu gebeliğimde 3 aylıkken başladık. Siz ne zaman içmeye başladınız??
Defne74 Mom87897 bendw aynıyım cnm bende 3 tane içmek zorundayım 12 haftamdayken degiştirdi 15 .hafyadayım perşembe kontrolüm var dr dehiştim şimdi ilaçlar yine degişecek ilk kızımda bu kadar ilaç kullanmadım başından sonuna dr hep tek bi ilaç yazdı ferrum fort onu kullandım bu seferki dr lar hep degiştiryo bide bugün verilen kana 3 4 hafta sonra bakılıyo saçma bişi olmuş
Esra3890 Mom87897 bende 3. Ayda başladım içmeye bende icemiyordum hapı bulantidan söyledim surubunu verdi doktorum onu içmesi daha rahat oluyor içebilirsiniz şurup yazdırın bidahakine
Mom87897 evetbenavukatiyim decavit bana da yazması gerekiyordu sanki. İlk gebeliğimde çok içtim çünkü. 2 hafta sonra kontrolüm var gidince sorayım
inva secoz sabah aç karnına normalde ama değil mi? Vegaferon 50mg demir ilacı kullanıyorum içmeden önce veya sonra 2 saat çay süt vb içemiyormuşuz bir türlü düzene sokamadım sabah uyanma saatimden 2 saat önceye alarm kurdum sırf bu ilacı içmek için😓
Defne74 Mom87897 decavit bana da yazdı ilk gittigimde ama ilaçları degiştirdiginde kullanmayı bıraktım soramadım da
Huseyn Mom87897 bende decavit kullanıyordum yüzümü uyusturdugunu fark edince bıraktım suan birsey kullanmiyorm bol meyve yiyorum
Mom87897 Defne74 anladım canım. Keşke hiç şu vitaminlere ilaçlara ihtiyaç olmadan sağlıklı hamilelik geçirebilsek
Canan26 Mom87897 ihtiyacımız yok aslında doğal yollarla çok daha rahat alınabilir benim ikinci gebeliğim çok şükür ilaçsızım 😇
Hat90 secoz bende yutmuyorum zaten kilo alıyorum onlarla daha çok alırım diye korkuyorum içmek lazım mı bilemedim :()
Teusa Sabah aç karna tiroid ilacı, ondan bir kaç saat sonra ferrum demir ilacı, öğlen yemekten sonra prenelac multivitamin, unutmazsam damla d vitamin, yatmadan evvel tekrar ferrum demir ilacı..bnm böyle
Betemmm Teusa bende tiroid ilacı alıyorum sabah aç karnına ama Demir ilacı ile arasında en az dört saat olması gerekiyor dedi doktor ona göre temkinli alın derim
Aylinulu Teusa d vitamini damlayi bende unutuyorum ve midemi cok bulandiriuor. Kullanmasak sorun olur mu ek multi kullaniyorum zaten
Sedacyln Ecem3334 bende troid ilacı + vitamin içiyorum ama yarım saat arayla. Yanlışmı yapıyorım acaba
Gizemin-minnakI @Mom87897 yine de içmeye çalışın . İhmal etmeyin . Ben 8. Haftadan beri multivitamin kullanıyorum . 12. Haftadan sonra kan hapı ve devit verdi . 16. Haftadan sonra omega hapı başlattı. Ama balık yediğin hafta içmene gerek yok dedi . 20. Haftadan sonra da magnezyum vercem demişti .
Mom87897 Gizemin-minnakI siz düzenli kullanıyorsunuz çok güzel ☺️ Ben de kendimi zorliyim. Sonuçta bebeğimizin bu vitaminlere ihtiyacı var sağlıklı olması için☺️
Berru Gizemin-minnakI neden bu kadar ilaç kullanıyorsunuz.Ben 9 haftalık gebeyim tek folik asit kullaniyorum