Mom7272 rica ederim, kendimi şartlandırmamak adına koymadım, sonuçta halihazırda bir süt var ve illaki gelecek, zaten eğer takviye gerekirse hastanede oluyor diyelim olmadı her eczane, mağazadan alınır, biberon değil şırınga kullanıyorlar genelde, emzik ilk anlarda çok gereksiz, keza doktorlar ilk haftalar anne bebek arası güvenli bağ için sadece anne göğsü yeterli olduğunu söylüyor, özel kliniğe gidiyorum şu an bağlı olduğu hastane de özel daha önce geçen sene de orada zorunlu sezaryan oldum, 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğum yaptım, o zaman sağ olsun herkes çok ilgilendi, kaldı ki bebekle daha da ilgili olacaklar buna eminim, nescafe çok gerekli doğum sonrası narkoz atmak için ama ben koymadım, her odada sıcak su ve kahve var, biraz da hastanenin de önemi var bu konularda 👍 ki odada olmasa dahi her yer kantin, bana göre sade, ferah bir liste çok daha kolaylık 😁