[silindi] benim de yatmak psikolojimi bozuyor hep işlenirim surekli hareket halindeyimdir😐 gecen haftaki kontrolumde bebeklerin ikisi de bas asagi donmustu rahim agzim 30mm cikti doktor yat bu hafta dedi yarin tekrar bakilacak kisalma varsa doguma kadar kalkmicaksin dedi inşallah kisalmamiştir 29+6yiz biz de.