Ahh o gel git düşünceler tedirginlikler… Ben ilk 16 hafta yaşadım inanamıyordum bi türlü nasıl olur yapabilir miyiz hazır mıyız, ona yeter miyiz? Vs vs vs En son bi ağlama krizleri yaşadım sonra oğlumun ilk tekmeleriyle kendime geldim güçlendim, resmen serildiğim yerden kalktım. Şimdi yolumuza daha güçlü devam ediyoruz😊 Hiç korkma hormonlarında etkisiyle biraz fazla telaş korku yaşayabilirsin ama o küçük insan sizi seçmiş kendine anne baba diye biraz daha zaman geçince aslında bu yaşadığın tedirginliklerin ona nasıl da güzel bi anne olacağının göstergesi olduğunu anlayacaksın..:) yeni evliliğe vs takılma olmuş olmuştur güzelliğini yaşamaya çalış. Bol bol yürüyüş yap seni sakinleştirir ve okumaya başlayabilirsin öğrenmek de seni hem sakinleştirir hem de anneliğe hazırlar 😊