[silindi] Merhaba ben ilk bebeğimi sezeryan doğum yapmak zorunda kaldım. Ters geldi bebek. Şimdi 2. ye hamileyim 8 yıl sonra normal doğum yapabilir miyim. Benim gibi olup normal doğum yapan var mı?
Egeninannesi_16 [silindi] iki doğum arasındaki süre çok önemli bu konuda eğer normal doğum eski sezeryan bölgeni etkilemeyecekse risk yoksa yaptırıyorduk biz hemşireyim bu arada birazda doktora bağlı aslında
[silindi] ZeynepUstaaa sezeryan sonrası çok sıkıntı çektim. Normal doğum o an zor ama sonra ağrı sızı olmuyor diyorlar