Kızlar yarın çatı muayenesi olacağım. Biraz gerginim son 12 gün kaldı doğuma doktorum normal doğumu destekleyen bir doktor bende normal istiyorum ama yarın belli olcak herşey. Bir korku sardı beni çatı muayenesinden sonra doğumu tetikliyo falan diye okudum sizin bir öneriniz var mı??