26+3 de doktora gittim 2 hafta baş geriliği var dedi 2 gün sonra durmayıp tekrar başka doktora gittim iyice baktı beynine 1 hafta olctu ve korkulacak bisey yok dedi şuan 29+4 üm ve 32.haftada çalışabilir raporu alacağım en son 26+3 de gitmiştim bi yanım git suyuna filan haktır diyor bi yanımda temelli 32.haftayi bekle diyor gelişim geriliği dahada ilerlemiş derler diye şuan bu haftada korkudan gidemiyorum çünkü çok üzülüp ağlıyorum en son ki doktor içimi rahatlatinca dedim ben daha doguma kadar gitmem ama bi yandan da aksi bi durum varsa suda azalma kilo filan bilmek te istiyorum napmaliyim :(((