40+3 haftalık açılma yok sancı yok hastaneyee kontrole gittim 4 güne kadar eğer açılma sancı olmazsa suni sanciyla yatışımın yapılacağını söylediler 41+0 haftalık hala ortada hiç bişey yok hastanenin yolunu tuttum muayene edildim suni sancı yazdi ve beni doğumhaneye sevk etti ve olası bir ihtimal le sezeryan olabilirsinn dedi ve o an moralim yerle bir oldu çünkü şimdiye kadar bahsedilmemis ben o hafta hep hastaneye muayene olmaya gelip gitmişim bugün bana sezeryan olabilirsinn diyor çıktım doğumhaneye attım imzami başka hastaneyee gittim kızlar inanır mısınız gittiğim diğer hastaneye adımımi atar atmaz sancılarım başladı muayene edildim 2 cm açılmam vardı normal odaya alındım 6 cm açılmadan sonra doğumhaneye alındm 31 Ağustos saat 21:00 da doğumhaneye indim 1 Eylül 02:15 de bebeğimi kucağıma aldım ne ağladığımi ne de tek bir çığlık attığımi hatırlamıyorum Enn son doğar doğmaz saat kaç diye sormuştum O gün1 Eylül olunca da Bebeğimin Adını Eylül Koydukk❤️🥳