Reglim 2 gün gecikti cuma günü doktor bthcg istedi 44,61 çıktı düşük bir oran geç döllenme olabilir pazartesi sabahtan tekrarlayalım dedi bugün tekrarladık 182,7 çıkmış sonuç anlamadım düşük bir oranmı tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde direk keseyi bebeği kalp atılını görmüştük ve kan tahlili bile istememişti doktor ama bunda ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum ne hissetçeğimi bilemedim