Dilekcnkn Anne_N Gidebilirsin canım müsait olduğun bir zaman gidip kaydınız yaptır aradan çıkar ona göre sana randevu verir hemşiren
gozdekrks Anne_N kalp atışı düşüldükten sonra tahlillerin yapıldıktan sonra gitmeni öneririm. Ben 3 aylıkken hala gebe gözükmuyordum sistemde 🤣 gitmediğim için. Kan değerlerini de istiyor tahlil değerlerini de alirsan iyi olur
Anne_N gozdekrks benim de 2 aylık oldu. Kalp atıyor dedi doktor ama ses olarak duymadım. Tahlil ilk gittiğim zaman yapılmıştı. Onlarla gideyim ben bugün ya da yarın. Teşekkür ediyorum.