Busradoga Kızlar sigortalı yani çalışan anne rapor parasından hariç başka bir para alıyor mu devletten?? Detaylı yazan olurmuuu🌸 doğurduktan sonra))
frambuaz Busradoga süt parası alabiliyorsun onu zaten hastane kayıtlara otomatik dusuruyor yinede unutmamaları ıcın hatırlatırsınz 202 TL civarıydı en son suan nekadar bilmiyorum, sisteme dustukten sonra yine sız dogum belgesiyle sgkya giderseniz
yamacinannesii Busradoga sgkdan 232tl süt parası alıyosunuz artık sisteme düşüyomuş yani onu otomatik yatırıyolarmış bi de aile çalışma ve sosyal p.b. Müracat edip 300tl alıyosunuz ilk çocuk için o kadar
MineLule Busradoga 232 lira süt parası doğumdan iki gün sonra, doğum parası ilk çocuk için 300 ikinci çocuk için 400 TL iki ay içinde alıyorsunuz.
Busradoga MineLule teşekkürler peki adımıza mı yatıyor para kendisi bizim bi işlem yapmamız gerekiyor mu?
ATC MineLule doğum parası için nereye başvuru yapıyorduk bide süt parası için başvuru yapmamıza gerek yok mu otomatik mi yatıyor
MineLule Busradoga e devlette ibaniniz kayıtlı ise süt parası oraya yatar. Doğum parası için aile sosyal politikalar müdürlüğüne başvuru yapmalısınız
frambuaz MineLule doğum parası farklı bır konu sgklı calisan ise anne 32.haftaya kadar 90 gun prim istiyorlar
MineLule ATC Süt için hastaneye başvuru yapıyor sorarsınız yine de, doğum için aile sosyal politikalar müdürlüğüne başvuru yapıyorsunuz