betulmizrakk merhaba bugun 29+0 im, bu zamana kadar bekledim olmadim aşi ancak doktorumla tekrar konustugumda lutfen aşı ol diye yönlendirdi , çok sık covid e yakalanmış gebe ile karsilastiklarini söyledi, zaten normal zamanda herhangi bir ilaç içsek içinde kimbilir neler var, bebeğine zararı yok dedi aşının, simdiye kadar kendimizi koruduk ama dogumdan sonra sık sık hastaneye gidilecek bebeği nasıl koruyacagiz maske takamayiz bisi yapamayiz, bir de bazi paylasimlar gordum anne covid pozitif olunca bebeği hemen yanina vermiyorlar sanirim boyle birseyden mahrum kalmak istemem , bu sebeple gidip 1 saat kadar önce asimi oldum, bakalim gece nasil gececek