Bende gece yatmadan önce gaviscon şurup içiyorum dr tavsiyesi ile çünkü ne yersem yiyeyim yanıyor geceleri. Gündüz aşırıya kaçmadığım sürece hiçbir problem olmuyor. Doktoruna danış. Benim doktorum kana karışmıyor hiç bir zararı yok diyerek şurup verdi.