MucizeAnne_ bu biraz tabi kişiden kisiye göre degisiyor mesela bende romatizma vardı ilk dozdan sonra uzun süre ayağımda ağrı oldu topallaarak yürüdüm vucudun neresinde bir hasar varsa oraya biraz sıkıntı veriyor annemde de nefes darlığı ve kalp rahatsızlığı vardı onun da aşıdan sonra bir süre kalp ağrısı cok oldu