Cansum1 sevmiyorum inanki ya daha rahat şeyler olsa ne güzel olur ifil ifil havalar berabt sıcak zaten ne yapacağız bakalım 3 tane pijama takımı aldırdılar var hiç giymedim hala alıyoruz artık diğer takımı da kullanmadığım vardı eşim gönderiyor kargo ile bakalım giyecek miyim ?😁😁😁😁🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️