Berkem78 aşıyı son 3 aylık döneme yani 28. Haftaya gelmeden 2 doz aşıyıda olmalısınız dedi. Birde diyabet tansiyon vs gibi hastalıklarda etkiliyormuş son 3 aylık dönemde korona olursan.. hastanede yatan covid gebelerin bazıları sadece ilk doz aşısını olmuş geri kalan hiç aşı olmamış. Covid olan bir hastaya sezeryan önerilebilir hastadan hastaya değişir eğer çok etkilenmişse covitten nefes darlığı varsa gibi önerilerde bulundu. Aşı gebeler üzerinde denendi bir zararı yok dedi. Anne karnındaki bebeğe covid olan bir anneden covid bulaşma riski yok denecek Kdar az %1′in altında dedi. Ama doğumdan sonra temas olduğu için bulaşma riski var dedi emzirirken fln. Daha hatırlayamadıklarm var 🙂