De-1997 canım bende sağlıkçıyım biontek önerdi doktorum ben kendim istedim ecopirin de yazsanız hocam biontek olacağım ya dedim o da doğru diyosun dedi yazdı. Şöyle bir şey var covid olan hastaların neredeyse hepsinde kanında pıhtılaşma oluyor bu gözlerimle gördüğüm bir gerçek. Açıkcası biontek aşı da diğer aşılardan farklı olduğu için ben o yüzden kullanmak istedim. Bence kullanın bende cuma günü aşı oldum cumadan beri bende ecopirin kullanıyorum benimde pıhtılaşmayla alakalı bir rahatsızlığım yok ama aşı olduğum için kullanıyorum bence siz de kullanın🤗 doktor kötülüğünüze birşey yapmaz ama içim rahat etsin derseniz başka bir doktora da sorun ama olayın aslında iç yüzü bu😇