Merhaba güzel anneler. Ben hergun doğum hikâyesi yazanları merakla okurdum. Şimdi sıra bana geldi. 36+5 te kontrol için gittik ve sancılarım cikti. Ama ben sancı hissetmedim sadece karnım kaburgamin altına doğru sertleşip gevsiyordu. Benim miniğim çok kaburgama teptigi için ben öyle birşey sanıyordum. Ayrıca boynunda da 2 kat kordon vardı ve planlı sezeryan tarihi 5 Ekimdi. Doktor sancılar için serum verdi ve doğumu öne alabiliriz geçmezse dedi. Serumdan sonra tekrar nst çekildi ve sancılar yine devam ediyordu hemen yatırıyorum sizi dedi. Ama ben hala doğum olacağına ihtimal vermiyorum tabi. Doktorda sancıları durdurmak için yatırdı zaten. Bütün gece 2 saate bir nst çekildi ve sancılar gittikçe artıyordu. Ben yine sadece kasılma hissettim. Yanımda eşim vardı sabaha kadar uyumadik ve sabah 8 de doktor geldi ameliyathane boşalır bosalmaz seni alıyorum dedi. Çok korktum daha küçük olduğu için biryandan daha önce hiç operasyon geçirmedim bir yandan. Neyse hemen ailelere haber verdik. Onlar geldiler saat 1 buçukta beni ameliyathaneye götürüyorlar ilk defa ağlamaya başladım. Anestezici o kadar iyi bir insandı ki beni sakinleştirdi konusarak. Spinal iğnesi can yakmıyor hiç. Sondayi önceden odada taktılar. O biraz aciyor ama dayanilmayacak birşey değil. Ameliyathanede adım adım anlattılar herşeyi. İğneden hemen sonra ayaklarıma bı sıcaklık geldi. Sonra soğuk biseyler dokundugunu hissettim dedim ben uyusmadim hissediyorum herşeyi ama onarada doktor kesmis bile. Hissetsen suanda çığlık atman lazımdı dedi 😂 sonra omzuna ciddi bir ağrı girdi. Çok canım yanıyor omzuna bişey oldu dedim iğne yaptılar hemen. Derken bir ağlama sesi ben şok. Hemen gösterdiler ben inanamiyorum op annesi diye yanağıma koydular o an hiç birşey umrumda olmadı. tabi giydimaden hemen çocuk doktoruna götürdüler erken doğduğu için. Ben de 15 dk falan sonra çıktım. Eşim ameliyathanenin kapısında bekliyordu. Anneler bebeğin peşinden gitmiş. Odaya çıktık çok şükür hemen miniğim de geldi.sonrasi biraz acılı oldu benim için . İlk kalkistan korkuyordum 3-4 saat sonra ilk kalkıs için geldiler. Evet biraz zor ama kalktım. Tabi dogrulamiyorum. Kaldırmadan önce sondayi çıkartıp hasta bezi bağladılar. Sonra ara ara yürüdüm. Ama çok ağrım oldu. En çokta omzumda ağrı oldu. Sürekli ağrı kesici istedim gelip gidip ağrı kesici yaptılar. İlk tuvaletime kendim çıktım. Ama 2 gece gaz olmadigi için ağrılarım da çok oldu. Bende kayısı püresi falan işe yaramadı. Sizlere verebilecegim tavsiyeler şöyle; depent ilk gün çok iyi oldu. Biberon kullandım çünkü sütüm hemen inmedi şırınga ile verdiler ama benim minik çok aciktigi için siringayi kendi cekiyordu 😂 kıyafet bebek için 4 takım almıştım sadece 2 tane kullandım. Kendimde 1 gecelik ve 1 pijama kullandım. Bir tanesi fazla geldi. Bol bol yürüyün yürüdükçe aciniz azalıyor. Ben pompa alıp almamakta kararsiz kalmıştım ama mochi hayat kurtarıyor. Süt artirmak icinde humana çok işe yaradı. Bugün 6. Günümüz ama daha yeni yeni acılarım azalıyor. Yinede oğlumun herşeyi ile kendim ilgilenebildim. Şimdi yanımda uyuyor küçük adamım. Bakmalara doyamıyorum. Sormak istedikleriniz varsa fırsat buldukça cevaplarım. Umarım çok kolay dogumlariniz olur 💙