Merhaba arkadaşlar, 27+1′ haftalık hamileyim. Bel bel ağrılarım 2-3 gündür çook artdı, dayanamıyorum bazı saatlerde. Şimdi doktoruma yazdım cevap bekliyorum. Bu hafta randevum vardı zaten, belki erkene alır bugün giderim. Sizde de böyle regl sancısı gibi giren bel ağırları oluyormu? Nefessiz koyuyor beni sanki. Düzensiz ama 😣korkuyorum