Gamzemutlu Kızlar dün sezeryan oldum yanmam var ağrım var yuruyemiyoorum zor yuruyorum cocugumu kucagima alamiyorum nasıl bişey bu ya cok zorlanıyorum napcam ben 😭😭😭
Inci3434 Gamzemutlu 2 hafta sonrada ben cok korkuyorum yaa. Hastanede misin canim hala. Yurudukce iyi geliormus fln diolar ama hic mi kalkamiosun? Ooffff yanmisim ben yaaaa
Bebiscann Gamzemutlu canım çok normal değil mi daha gün ameliyat olmuşsun bir can çıkmış canından ağrın olması normal ağrı kesici iç geçmezse hastaneye gidin bi iğne yaparlar biraz rahatlarsiniz zaten bi kaç güne geçecek Rabbim şifa versin inşallah 🤲