Ya içten gelen bir duygu. Bende öyle oluyordum ayda 1 kontrollerim dr ultrasonu açarken kalbim ağzıma geliyordu kalp sesini duyacak mıyım acaba hareket ediyor mu diye. Çok şükür artık hareketlerini hissediyorum. Kendinizi Allah’a emanet edin bol bol dua okuyun bu içgüdüsel birşey sanırım. Korkmayın inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız