149183 Mrb mart 2022 de doğum yapacak olan varmı benim için zaman durdu çünkü gebeliğim sorunlu geçiyor bebeğin eşi aşağıda azıcık yürüsem kanama oluyor sancı oluyor ayrıca bulantı kusma halsizlik
Lyll 149183 benimde martta bende de çok halsizlik ve mide bulantısı var. Sen çok dikkat et inşallah düzelir
Mrv1007 149183 benim de martta olacak inşallah tahmini tarih olarak 22 mart dedi doktorum. Bulantı kusma ve halsizlik hala devam ediyor, birinci trimesterim bitti sayılır hala tam anlamıyla düzelme olmadı. İdari izin hakkım devam ederse 24. Haftada idari izne ayrılacağım inşallah, anasınıfı öğretmeniyim hem korona tedirginliği hem hamilelik sıkıntıları cok zor geliyor
Zeytin20 149183 şifa diliyorum sabredin. Geçmeyecek gibi geliyor geçiyor hatta büyüyor bile. 33 aylık oğlum var. Gebeliğim çok zordu. Şimdi 2. Ye hamileyim. Hepsi rüya gibi dün gibi. İnanamıyorum. 13+3 haftalığım. 25 Mart görünüyor doğumum. Tabi sezaryen olacağım için daha öne çekilir 🌸
149183 Mrv1007 bende hemşiyim ama çalışamıyorum kanama olduğu için şuan raporluyum bakalım inş ileride düzelir. 2 gebeliğim 7 yaşında oğlum var sezeryan
gldn065807 149183 valla canim benimde sorunlu kanama alanı vardı 5 haftadan itibaren yatıyorum o geçti simdide plesanta çok az aşağıda demişti doktorum 11 haftada sonra erken çıkar dedi bilmiyorum sıkıntı yani şükür bebisler iyi olsunda kasıklar zaten Allaha emanet 13 haftamdayim bu arada
Meryembkdmr Fulyaaa1 Mrv1007 hayırlı olsun canım benim de bugün gittim 16 haftalık bacaklarini kapattı göstermedi ☺️
Aysun1981 bende Mart 2022, 27 gözüküyor ama sezeryan olacağı için biraz daha erken olur. şimdilik hersey yolunda. Umarım hepimiz sağlıklı birşekilde kavuşuruz minnoşlarıza 🌸
Aylin52 Benimde martta gelicek Allah’ın izniyle şuan hiç bir sıkıntım yok sık sık WC ye gitme dışında ara arada bulantım oluyor ama öyle çok ağır geçirmiyorum çok şükür
Zeytin20 merveees evet cumartesi öğrendim. Kızımız olacak inşallah 👧🏻😍 cumartesi 12+2 haftalıktım. Doktorum 13+1 e çekti. Tarama yaptı cinsiyet söyledi.
rabia3561 149183 14+2 benimde 16 martta doğum görünüyor. Bulantı ve ağrılarla geçiyor. Heyecanlı bir şekilde mart ayını bekliyorum.
Mrv1007 Fulyaaa1 geçen hafta ikili taramam vardı doktorum kız dedi, kesine yakın dedi hatta ama 16′da netleşir dedi. Sizin belli mi ☺️
Fabulousmom Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲🏽❤️ Biz de 15+4 olduk teyzeleri. Doktorumuz yüzde doksan erkek dedi 🥰 bir de hareketlerini hissediyor musunuz? Ben bazen içimde birşey kayıyor gibi hissediyorum 😊
Fulyaaa1 Mrv1007 bana da erkeğe benziyor dedi ama aynı şekilde 16 yı bekleyelim dedi bekliyoruz sabırsızlıkla🤗
149183 Mrv1007 benim 2. Erkek geliyor 12.haftada erkek dedi ama 16 da tekrar bakarız dedi sağlıklı olsunda🙏
Somerkadir4 Mrv1007 benimde öyle dedi ama değişebilir diye kıza kurmuyorum kendimi çok istiyorum ama bı oğlum var inşallah kızım da olur🤲💜