Aslında mide suyu çok güçlü ama yine de bir yerde kalması veya tıkaması gibi durumlar olabileceğinden gidip bi bakılsa iyi olur. Böyle şeyleri de çok karşılaşmadığımız için bilmiyoruz açıkçası siz bi götürün inşallah bir sıkıntı olmaz. Çok geçmiş olsun