Kumrukus13_ Eveeeet gel artık gel artık diye beklediğim minnak kizim dun aksam 22.30 da doğmuş bulunmaktadır. Tum happy mom ailesine duyurulur😅😇
evlatkokusu0806 Kumrukus13_ çok şükür kızz ilk gebeliğin mi alıştır memeye hadi bakalım hayırlı olsun q
Ayselina Kumrukus13_ gözün Aydın canım kaç haftalık dogdu benimde kızım olacak ama bu sene kızlar geç geliyo diyorlar☺️🙄
Kumrukus13_ Ayselina ben ağrısız geldim esimin ısrarı üstüne 39+1 de acikliktan dolayi birde sancim 1kere 80e vurdu hissetmedigm halde yatış verdiler
Ayselina Kumrukus13_ anladım canım çok da geç deilmiş ben 37+1 im suan agrılarım belim karnım adet agrısı gibi mesela sabahtan başlıyor akşama kadar kesintisiz devam ediyor 🤷🏻♀️