Melekd Kızlar çok kötü üşüttüm. Boğazım ağrıyor nezle oldum. Gözlerim yanıyor. Nasıl evde kendim geçirtebilirim. İlaç vermediklerini bildiğim için hastaneyede gitmiyorum. Ne yapabilirim yardımcı olun
Elaymutlu Melekd geçmiş olsun canım bende yakın zamanda grip atlattım bol bol sıvı ve meyve tüket ve eğer içebilirsen vişne yada kızılcık reçelli çay iç çünkü aşırı terleme yapıyor o şekilde atlatırsın 🥰
Burcu98 Melekd bence doktora git ilaç vermek istemiyorlar ama yine de görün. Bende üşütmüştüm ama aşırı değil pastil önermişti bepantholün doktoruna danış önerirse kullan. Her çayı içme bir de araştır doktoruna sor.
Nehir3351 Cnm gecmis olsun nane limon kaynat eşkili tavuklu şehriye çorbası iç sütlü bal iç bunlar seni hemen toplar bende yaşadım doktorum bunları önerdi 3 gunde toparlandim şükür sende toparlanirsin isallah😊
Havvamu Acili çorba ictim ben özellikle tarhana .bol bol limonlu çay ama abartmadan birde bal limon suyu çok az toz zencefil karıştırıp ictim bu sekilde atlattım 😌