3 günlük bebeğimde kabızlık sorunu yaşıyorum. Doğumdan sonra süt azdı,hastanede mama desteği verildi. Evde de sütle birlikte günde 2 defa 30 ml mama vermeye devam ettik. Hastanede aptamil mama verdikleri için aynısını aldık. Fakat bebeğim bugün çok ağlıyor,kabızlık sorunu olduğunu düşünüyorum. Aptamil ile bu sorunu yaşayan oldu mu? Hangi marka ile devam etmemizi önerirsiniz ?