Baburhulya Merhaba ben 11 haftalık hamileyim iki günde bir limonlu su içiyorum netten baktım hiç bir sakınca yoktur diyor daha doktora da gitmedim çok güzel de ödem atıyormuş acaba içen varmı
2babies Baburhulya gebelikten önce kronik tansiyon hastaydım malum gebeliktede biliyorsunuz büyük risk☺️ Gebelikte verilen ilaçlar düşürmüyordu her gün yarım limonu 1 litre suya doğrayıp içtim doktorum sorun olmaz içebilirsin dedi 15+3 üm hala içiyorum ve doğuma kadarda içeceğim
blueberyy00 Baburhulya bana doktorm önerdi normal su miydemi bulandırıyor içemiyorum dedim içine limon at iç dedi zararı yoktur yani
hly4606 Ben ilk üç ay full limon yedim o kadar canım istiyordu ki şimdi 36 haftalık hamileyim çok şükür bir sıkıntım olmadı ama kendini riske atma doktoruna Daniş bence herkeste aynı sonuçlar olmayabilir
Sabirellaaaa Sadece hastayken içtim ilaç içemediğim için. Normal şartlarda da tansiyonu cok dusuk biriyim limonlu su da içince iyice düşüyor o yuzdnen kendim tercih etmiyorum ama limonlu suda sakınca yokmuş diye biliyorum
2babies Baburhulya gebelik başında biraz bulantım oldu o da yemekleri fazla yediğimde yani sabah bulantısı gibi bulantılarım hiç olmadı o yüzden ben olmadı gözüyle bakıyorum biraz koku tat hassasiyetim var o kadarda olur diye çok önemsemiyorum açıkcası