TugceSmile Kızlar şuan 15dkda bir kasılmam var ve o esnada belimden kasıklarıma doğru bir ağrı ve sanki tuvaletim varmış gibi bir his oluyor. Adet ağrısına benziyor. Bu doğum sancısı olabilir mi? 39+2 haftalığım 5 gün önce 2 cm açılmam vardı
TugceSmile Akrepbebek Sağol canım amin inşaallah. Şuan dk tutuyorum takip edeceğim doktorum 7dk 1e düşünce gel demişti. Hastane için erken sanırım bekleyeyim değil mi
TugceSmile Akrepbebek Kanamam olunca hastaneye geldik canım. Doğum başlamış dediler yatışım yapıldı. Açıklığım 2 cm umarım hızlı ilerler 🙏
Bebegimicin1 TugceSmile inşallah canım allah yardımcın olsun inşalalh dag sağlim kucagına alırısn darısı bize