Merhaba güzel anne ve anne adayları. Bende sonunda 37.haftamda güzel kızıma kavuştum☺️ geçen hafta cumartesi günü Azar azar tuvalete girip çıktıkça suyum gelmeye başladı. Hemen doktora gittim suyu azalmaya başlamış ve çarşamba günü gelmemi, eğer su gelmeye devam ederse veya kanamam olursada hemen gelmemi söyledi. Pazartesi günü akşam yine suyum gelmeye devam etti ve doktoruma yazdım oda sabah gel bakalım dedi. Gittiğim zaman bana hemen yatışını yapalım ve kızına kavuş dedi ☺️🥰 ardından akşam saat 7de beni ameliyathaneye aldılar. O an ki heyecan kızıma kavuşma isteği çok başkaydı. Beni uyuttular ve uyandığımda odama almışlardı beni ama kızım yoktu yanımda. Kafamı çevirdim sağıma soluma baktım kızımın doğumdan sonra giymesi için verdiğim kıyafetleri orda bebek yatağının içindeyde ama kızım yoktu. Çok korktum ve kızımı sorduğumda tedbir amaçlı müşahede altına aldıklarını söylediler. Bişeylerin ters gittiğini anladım. İyice kendime geldiğimde bana gerçeği söylediler meğersem benim minik kızım doğduğu anda ağlamamış doktorların yardımıyla ağlamış ve sonrasında bir anlık nefesi kesilmiş bu yüzdende hemen yoğun bakım ünitesinde almışlar. Bize sabah yanınızda olur dediler. O an ki korku endişe kalp sıkışmasını anlatamam sizlere. Ama neyse ki gece saat 23.30 da hemşiremiz gelip artık bu kıyafetleri sahibine götürüp kendisini getirelim dediği an mutluluktan ağladım beklemiyordum bu kadar çabuk gelebiliceğini. Ve sonunda kızımı getirdiler öptüm kokladım sım sıkı sarıldım gözlerimden yaşlar aka aka sevdim kızımı ☺️ şimdi ise minik kızım Masal’ım yanımda uyuyo o kadar güzel bir his ki . Rabbim tüm anne olmak isteyenlere anne adaylarına bu duyguyu yaşatsın. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yavrularınızı. Kusura bakmayın uzun oldu hakkınızı helal edin ☺️🥰