Ben de çyletfim hiç bir şey yiyemiyorum ve o nedenle aşırı yorgun oluyordum gün boyu yatıyordum desem yeridir. Sadece yoğurt yiyebiliyorum ama bulantı geçmedi hiç. Prilamı kullandıktan sonra rahatladım. Bence kullanın gerçekten işe yarıyor. 12. Haftada bulantı geçti ilacı da bıraktım inşallah sizinki de geçer 😊