Kızlar selam Perşembe günü doğum yaptım ama zaten şiş olan vücudum daha da şişti özellikle ayaklarım hamilelikte bile bu kadar şişmemişti artık yürüyemeyecek duruma geldim nerdeyse serumlardan falan normaldir dediler ama ne kadar da gider bu şişlikler ne iyi gelir var mı bilgisi olan