ilkimilkim
Merhabalar. Ben 1 bucuk ay önce bu durumu yasadım. Ve suan gebeyim. Yani 4 gun once kan ve idrar da çıktı. Doktor keseye baktı ama göremedi. Cunku zaten 7 agustosta kürtaj oldum. 20 agustos ta ilk ilişki oldu. Adet görmeden suan hamile kaldım. Değerim 1354. Degere göre 5 6 haftalık diyor ama tarihe göre max 4 haftalık olabilir . Bu hafta tekrar gideceğim. Suan tabi kesin Bi durum yok.. Çok heyecanlanmamaya çalısıyorum… Bence sakin kalmalısınız ve sürekli düşğnmemelisiniz.. Stres yaparsanız bu sizi etkileyebilir diye düşünüyorum. Bazı özel günler var onları da takip ederseniz insallah guzel sonuçlar Alırsınız😊