Kızlar selam 36+4teyim. Bebeğim hareket ettikçe afedersiniz sanki şeyimden eli kolu bacağı bir yeri çıkacakmış gibi hissediyorum. Sanki elimi atsam tutcam gibi. O hareket ettikçe baskı gibi oluyor bi batma oluyor hafif acılı ve dediğim gibi eli kolu çıkcak gibi hissediyorum. Normal mi bu durum? Acaba açılmam mı var bunu anlayabilir miyim?