deletedmom87894 Kızlar eşim sabah akşam sürekli süt ısıtıyor sade sütü hamile olmadan önce 1 bardak bile içmemişimdir nefret ederim dişin dökülcek içmezsen diye günde 2-3 bardak içiriyo sizinde böyle hamilelikte darladımı kocanız
Burcu4135 deletedmom87894 bi bakıma dogru söylemiş. Hamileyken cok fazla süt peynür yogurt ve ayran ictim. Tanıdıgım tüm hamileler dis ve dis eti agrısından öldü benim asla agrımadı disim. Esiniz ne kadar iyi bir eşmiş ki sizi düsünüyor iyiliginizi istiyor. Bence zorlayın kendinizi hem bebeginiz hem sizin icin önemli.
MomsZe deletedmom87894 süt içmek zorunda değilsin diye biliyorum ben hamile olunca bıraktım çok şişkinlik yapıyor bende. Yoğurt ve peynirde aynı görevi görür.
Almi4134 deletedmom87894 dogru diyor esijixdebmiyor olabilirsiniz ama içmek ixin uğraşın ne guzel deger veriyor size benimki de kayısı yemek iyi gelir ceviz yemek iyi olur bu hafta falan diye forumda gelen mesajları okurdu ve gider bana sormadan alir gelir zorla yedirirdi ki ben ceviz ve kkuru kayisidan nefret ederim 😅
[silindi] deletedmom87894 beni de ceviz konusunda darlıyordu, kuruyemiş tabağı hazırlayıp getiriyordu sürekli istemediğim halde. En sonunda zorla yedirdiği için kustum ve tiksindim artık zorlamıyo kustuğum için
Baburhulya aynen benimkide öyle sürekli ye kendini aç bırakma diye ömrümü yiyor ama ben iki kaşık alıyorum midem yukarı geliyor